کشیدگی ردیف و محتوا

با هدف معرفی و توسعه بازار محصولات و خدمات شرکت کسب و کار رضوی در حوزه‌های پشتیبانی تسهیلگری، توسعه کسب و کارهای خرد و متوسط و دانش‌بنیان و همچنین راهبری برند و تولید محصولات سوغات متبرک رضوی، این مجموعه در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران حضور پیدا کرد.

مدیرعامل شرکت کسب و کار رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: در مدت برگزاری این نمایشگاه نیز دستاوردهای قابل توجهی پیرو اهداف تعیین شده به ویژه سوغات متبرک رضوی بدست آمد.
مجید منفرد گفت: از سوی دیگر با توجه به این‌که‌ یکی از ظرفیت‌های بسیار کلیدی و با اهمیت شرکت کسب و کار رضوی حوزه خدمات مالی از جمله سکوی تامین مالی جمعی رضوی است، حضور در این نمایشگاه بستری مناسب برای ارتباط با سایر کسب و کارها و معرفی این سکو برای تامین مالی سرمایه در گردش پروژه‌های پیشرو در حوزه گردشگری به شمار می‌رود.
او ادامه داد: طی جلسات متعددی که با فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی و سوغات برگزار شد، توافقات مهمی در راستای همکاری و تعریف پروژه‌های مشترک بدست آمد که می‌توان به توافق صورت گرفته با یک پلتفرم ملی ارائه دهنده خدمات سفر و همچنین یکی از بانک‌های فعال در حوزه توسعه خدمات گردشگری اشاره کرد که جزئیات آن در آینده اعلام خواهد شد.
مدیرعامل شرکت کسب و کار رضوی، برگزاری چندین نشست با فعالان حوزه گردشگری سوغات و صنایع دستی به منظور توسعه همکاری‌ها، ترویج فرهنگ گردشگری و معرفی محصولات و خدمات مختلف شرکت در حوزه عطر و سوغات متبرک رضوی را از دیگر برنامه‌های شرکت در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران عنوان کرد.
او ادامه داد: معرفی این شرکت به عنوان بازیگری موثر در حوزه تولید محصولات عطر و سوغات متبرک و همچنین خدمات مدیریت کسب و کار  در سطح کشور،‌ از دیگر دستاوردهای حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران است.
منفرد تاکید کرد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران بستر مناسبی برای معرفی ظرفیت منحصر بفرد شرکت و توسعه ارتباطات تخصصی به حساب می‌آید.

گفتنی است، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران که از بیست و سوم بهمن آغاز شده بود، امروز به کار خود پایان خواهد داد.

دیدگاه خود را ثبت کنید