کشیدگی ردیف و محتوا

با هدف معرفی ظرفیت‌های شرکت کسب و کار رضوی در حوزه تامین مالی جمعی و فرانچایز و همچنین مذاکره با سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران، این مجموعه در چهارمین نمایشگاه تخصصی توسعه کسب و کار و فرانچایز مشهد حضور پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت کسب و کار رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: با توجه به مأموریت‌های تعریف شده در عرصه کسب و کار، به دنبال معرفی خدمات تامین مالی و مشاوره‌های اقتصادی شرکت، توسعه ارتباط با فعالان حوزه فرانچایز و همچنین شناسایی و آشنایی با نهادها و مخاطبان مرتبط و فعال در این بخش‌ها هستیم.
مجید منفرد درباره برنامه‌های این شرکت در مدت حضور در نمایشگاه فرانچایز مشهد گفت: مذاکره با صاحبان کسب و کار و ارائه خدمات مشاوره، بازاریابی و طراحی بیزینس پلن، بیزینس مدل و…، بخشی از این برنامه‌هاست.
او ادامه داد: علاوه‌براین آشنایی با سایر کسب و کارها و تکنولوژی‌های مرتبط و نیز ارتباط با تامین‌کنندگان درجه یک، در دستور کار قرار دارد.
مدیرعامل شرکت کسب و کار رضوی با تاکید بر لزوم کشف ظرفیت‌های مرتبط با سوغات مشهد خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه همچنین معرفی سوغات متبرک رضوی و کشف بازارهای جدید در حوزه عطر و آشنایی با نظرات مخاطبان دنبال می‌شود.
او جذب سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران حقیقی و حقوقی را از جمله دستاوردهای حضور در نمایشگاه‌هایی از این دست عنوان کرد و افزود: مذاکرات در حوزه‌های کسب و کار و برندینگ و نیز ایجاد و بهبود ارتباطات با دستگاه های اجرایی، انجمن‌ها و تشکل‌های مرتبط، بخشی دیگر از این دستاوردهاست.
منفرد ادامه داد: با توجه به وجود بستری مناسب در نمایشگاه‌ها برای معرفی کالا و خدمات، شرکت کسب و کار رضوی علاوه‌بر معرفی کالاهای خود از جمله سوغات متبرک و انواع عطرها، توسعه فروشگاه‌های سوغات رضوی را در قالب فرانچایز در دستور کار دارد.

گفتنی است، چهارمین نمایشگاه تخصصی توسعه کسب و کار و فرانچایز مشهد از دهم تا سیزدهم آبان ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حال برگزاری است.

دیدگاه خود را ثبت کنید