مدیرعامل شرکت کسبوکار رضوی گفت: حمایت از سرمایه انسانی جوان و پویا، با تاکید بر خلاقیت و انگیزه، موجب بهرهوری بیشتر این شرکت شده است.
مهدی حاتمی در گفتوگو با رادیو جوان اظهار کرد: شرکت کسبوکار رضوی، بهعنوان یکی از شرکتهای کوچک خانواده بزرگ آستان قدس رضوی، با قدمتی ۲۰ ساله، در شش سال اخیر تغییر ماهیت داده و با نگاهی نو به کارآفرینی و اشتغالزایی داخلی ادامه فعالیت میدهد.
وی با اشاره به نقش ویژه سوغات رضوی در فعالیتهای شرکت، بیان کرد: بخش طراحی سوغات رضوی با محوریت ارتباط معنوی با حرم مطهر و اهل بیت(ع)، از جمله مهمترین حوزههای فعالیت ماست.
مدیرعامل شرکت کسب و کاری رضوی ادامه داد: محصولاتی نظیر مهر با سنگهای کف صحنهای متبرکه و عطر حرم رضوی نهتنها در فروشگاههای ورودی حرم، بلکه بهصورت مجازی نیز در دسترس زائران قرار گرفته است.
وی از افزایش تعداد فروشگاههای عرضه سوغات متبرک حرم تا پایان سال جاری به پنج مکان در ورودیهای مختلف حرم مطهر خبر داد و افزود: هدف اصلی این است که زائران دسترسی آسانتری به این محصولات داشته باشند.
حاتمی همچنین بر اهمیت خلاقیت کارکنان تأکید کرد و گفت: متوسط سن کارکنان شرکت ۳۳ سال است و پشتییانی از کسب و کارها و خدمات نوین و استفاده از خلاقیت سرمایه انسانی جوان و پویا نیز جزء ماهیت شرکت است که آن را در دستور کار قرار دادیم.
وی از استقبال زائران از محصولات سوغات رضوی ابراز خرسندی کرد و افزود: موفقیت این محصولات که شامل مهر، تسبیح و عطر حرم رضوی میشود، تنها با حضور نیروهای جوان و خلاق محقق شده است که با پشتوانه علمی و تحقیقات میدانی به این دستاوردها رسیدهاند.